Kilka informacji o trybie Multiplayer w Uncharted 4: Kres Złodzieja

Wczoraj na PlayStation Paris Game Week pokazano nam trailer i opowiedziano o największych zmianach w trybie Multiplayer Uncharted 4: Kres Złodzieja, a dzisiaj ujawniono kilka dodatkowych informacji odnośnie tego trybu.

Główny Projektant Trybu Multiplayer, Robert Cogburn, opowiadał dzisiaj o kilku bardziej technicznych aspektach trybu, a oto czego się można od niego dowidzieć:

  • Brak dedykowanych serwerów gry – Uncharted 4 podobnie jak poprzedniczki będzie działało na starym, sprawdzonym, tanim i niekoniecznie dobrym(jeżeli chodzi o rozgrywkę sieciową) modelu komunikacji jakim jest P2P. W prostych słowach polega on na tym, że za połączenie i jego jakość podczas rozgrywki odpowiada po trochu łącze każdego z graczy, a nie serwer.
  • Maksymalne stracie to 5 vs 5 – Tak jak w poprzedniczkach największa potyczka będzie się odbywać pomiędzy dwoma drużynami po 5 graczy, czyli na raz na mapie będzie maksymalnie 10 graczy.
  • Mikropłatność od dnia premiery – Czyli możliwość kupowania skórek, broni, dopalaczy i różnych innych usprawnień do rozgrywki, które normalnie są odblokowywane po spełnieniu określonego warunku jak np. konkretny poziom w grze.
  • 60FPS i 900p – Multiplayer w czwartej części będzie bardzo dynamiczny między innymi dzięki 60 klatkom na sekundę. Niestety ma to swoją cenę w tym przypadku kosztem jest oczywiście rozdzielczość wyświetlanego na ekranie obrazu, która zostanie ograniczona do 900 pixeli. W trybie fabularnym mamy odwrotną sytuację 30FPS i 1080p.
  •  
    Przypominamy, że zamknięta beta dostępna tylko dla posiadaczy Uncharted: Kolekcja Nathana Drake’a będzie trwać od 4 do 13 Grudnia 2015r.

     
    Źródło:Polygon

    Inne posty z kategorii