Autor Wątek: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku  (Przeczytany 4302 razy)

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« dnia: Grudzień 27, 2012, 23:56:43 »
Zbliża się koniec świata, pfu co ja mówię to już było ;) Zbliża się koniec roku, a wraz z nim czas podsumowań. Uznałem iż należałoby abyśmy podsumowali pracę ND nad U3 w 2012r.
Może ja zacznę co? :)

Więc tak jak dla mnie ND kompletnie zlało fanów serii oraz klientów(bo jakby nie patrzeć nimi jesteśmy).
W tym roku ND z aktualizacji na aktualizację tylko pogarszało tę grę.
Wprowadzało masę mikropłatności tj. czapeczki i ubranka. Które tylko jeszcze bardziej pogorszyły już i tak mocno niezrównoważone multi w tej grze :-\
W patch'ach właściwie poprawili tylko kilka z wielu bugów, a resztę zostawili :-\
Nie zbanowali kont nawet oszustom w rankingu. Przez co jakimś dziwnym cudem w pierwszej 15 jest 25lvl 0 dziedzictwa z uwaga kilkudziesięcioma milionami zabójstw! No chyba nie jest to jakieś drobne oszustwo które bardzo ciężko wytropić bo aż wali po oczach takie coś :-\
W końcu dodali możliwość obejrzenia sobie cut-scenek z MENU gry dzięki czemu żeby zobaczyc swoje ulubione animację nie trzeba przechodzić całego poziomu. Szkoda że nie poszli za ciosem i nie dodali innych bonusów jak skórki, bronie i kody, ale już trudno przeżyję :)
Wprowadzili uwielbiany przez wszystkich Tryb Laboratorium, który z początku był świetny ;D. Postanowili nawet go ulepszyć, a nie jechać na dobrych wspomnieniach graczy z U2 i wprowadzili do niego specjalne mapy. Niestety to ulepszenie wydaję mi się że powoli zabija ten tryb :-\. Ponieważ mapy są po prostu robione może nie na odpieprz, ale bez głębszego zastanowienia praktycznie każda kolejna mapa stawiają coraz większy nacisk na kampienie i to tyle. Gdyby chociaż robili mapy takie jak Szalone Spaghetti na których można było zlać kamperów zjeżdżając sobie po rurkach na dole i mieć ubaw po pachy, ale niestety takich map jest jak na lekarstwo. Jednak częściej widzimy wysokie mapy  wprost wymarzonymi warunkami do kampienia. Pocieszam się tylko tym że czasem trafi się na prawdę super mapka na której aż chce się grać  :)
Następna duża zmiana w tym roku w U3 to Tryb Turnieju. Również bardzo interesujący i chyba nawet nowatorski pomysł :). Jestem za czymś takim bo to jest właśnie takie coś dzięki czemu na prawdę Ci najlepsi gracze są wynagradzani za swoje umiejętności. Co prawda jest tutaj ta nieszczęsna mikropłatność, ale da się ją przeboleć bo żeby zdobyć skin Dżina bez pokaźnego skill'a trzeba wyłożyć sporą sumkę tygodniowo na bileciki :D.
Jak dla mnie ND bardzo źle potraktowało fanów i klientów jak to już często powtarzałem zrobili skok na kasę  i testują co może przejść w następnych ich grach :(. Bardzo się zawiodłem i jeżeli ktoś tam dostał premię za Uncharted 3 to niesłusznie ::).
Wprowadzili płatność za możliwość odblokowania ubrań i specjalnych broni bez konieczności zdobywania skarbów. Absurd nad absurdami. Zamiast ślęczeć dniami i nocami nad poprawieniem wypadania skarbów. Chcą żebyśmy płacili za to co można by było łatwo zdobyć w grze gdyby nie spartaczyli tego systemu wyrzucania skarbów z postaci. W dodatku już nie można się szczycić jak kiedyś odblokowaniem danej borni bo każdy ją może mieć za 3zł.

Takie jest moje podsumowanie pracy ND nad tą grą w tym roku. Oby w przyszłym było lepiej.
A teraz czekam na wasze podsumowania pracy ND nad Uncharted w tym roku :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2012, 00:03:45 wysłana przez CINEK10 »

Offline ziomLKW

  • Level 19
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Reputacja: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • YouTube'r :)
    • Zobacz profil
Odp: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2012, 01:18:17 »
.....dodając geniuszy którzy byli na tzw."HIGH'u" wymyślając double damage czy quickboom wtf? ;D ;D
Może to nie jest mistrzostwo U3 , ale ujdzie.

Offline Carmen

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 365
  • Reputacja: 29
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2013, 17:03:07 »
W sumie dzięki za podsumowanie, bo bez takiego wyraźnego posta nie rzuca się w oczy, jak wiele rzeczy jest na minus. A tak, jest przejrzyście i rzeczowo napisane. :)
A długość posta mówi sama za siebie...

To teraz sobie ponarzekam. :D

Mi się najbardziej nie podoba:

Wprowadzało masę mikropłatności tj. czapeczki i ubranka. Które tylko jeszcze bardziej pogorszyły już i tak mocno niezrównoważone multi w tej grze :-\

Właśnie to. 3 zł za karabin, no niby mało (ale za te 3 zł już się piwo kupi :) ). Można? Można. Tylko po cholerę mam wydawać realne pieniądze na świat wirtualny? Poza tym, nie każdy ma dostęp do kart kredytowych...
Ogólnie to mnie wnerwia ta swego rodzaju niesprawiedliwość wśród graczy... Gdy rzeczy były odblokowywane poprzez skarby, to, co zdobył gracz zależało od łutu szczęścia i umiejętności (wiadomo, im więcej zabitych przeciwników, tym więcej skarbów).

A tak poza tym...

Turniej mnie z początku denerwował, bo trochę durny był pomysł z 10 biletami i tym, że gdy nasza drużyna przegrywa, nie dostajemy nic. Czasem mi się takie nooby trafiały, że aż wolałam prędko wyjść z gry i stracić od razu ten bilet, bo to sensu nie miało (teraz to ulepszyli, ale niewiele dało).
Ale w sumie, tak jak Cinek pisał (mogę na "ty?" :D), dobry pomysł dla lepszych graczy. W sumie mam ten turniej gdzieś, parę razy wbiłam brązowy, nawet srebrny by był, gdyby chociażby bilet więcej. :D Ale to tylko gra, a ja po prostu nie mam na te turnieje czasu, bo zdarza się, że gram tylko w weekendy. :)

Reszta tych wymienionych rzeczy to przykra prawda... Ja jeszcze mam takie problemy, że mnie wywala z gry z wiadomością, że mnie wyrzucono, 10 sekund po rozpoczęciu rozgrywki, kiedy nawet bym nie zdążyła dwa razy zabić kogoś z drużyny... Może jestem przygłupia, ale nie ogarnęłam tego. Czy to przez połączenie (wydaje się ok) czy przez co. Wygląda też na to, że jest problem z mapami Pas Startowy i Londyńskie Metro na Deadmatchu, a dokładnie we wstępach. Takie różnorodne błędy się zdarzają, od tego, że postać pojawia się martwa po fakt, że gra rozpoczyna się kilka razy...
Występuje też czasem taki błąd, że z grą coś się dzieje i żaden z poległych graczy nie może się odrodzić, na różnych mapach.

O wszelkich bugach i glitchach wykorzystywanych przez graczy nie będę wspominać...

Mało znalazłam pozytywów. Od czasu do czasu pojawi się fajna mapka na Labolatorium, turniej jest w porządku (pomysł dobry, wykonanie gorsze, ale bez tragedii), są nowe rzeczy do odblokowania przez skarby (chociaż można je też kupić...). Ale jakoś dużego wysiłku, przełomowych dobrych zmian ani wszelakich znaczących napraw nie widzę. Szkoda.

Ale grać i tak będę. :D Hmm, może to już uzależnienie? :P
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2013, 15:41:29 wysłana przez Carmen 忍者 »

Offline STIG_00-7

  • Level 0
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2013, 19:03:13 »
Cytuj
Poza tym, nie każdy ma dostęp do kart kredytowych.
mażna kupić kartę prepaid

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 04, 2013, 19:18:33 »
Cytuj
Poza tym, nie każdy ma dostęp do kart kredytowych.
mażna kupić kartę prepaid
Tak, ale tu już nawet nie chodzi o kwestię czym zapłacić. Tylko o to że niektórzy wcześniej siedzieli ileś tam dób nad wbiciem skarbów do odblokowania jakiejś broni,  te bencle dają je teraz za 3zł. Swoją drogą 3zł to też zdzierstwo bo weźcie 3zł za jakąś tandetną broń do gry do GRY. I tak jak Carmen już mówiła lepiej wydać 3zł na jakieś piwko albo gumy do życia czy cusky. Oczywiście ktoś zaraz przytoczy że nie muszą tego kupować. To prawda, ale takie bronie dają przewagę nade mną graczowi teoretycznie słabszemu lub równemu mnie i ja wtedy tracę
P.S. Carmen oczywiście, że możemy przejść na ty Marcin jestem ;)

Offline wojtex098

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 7
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 06, 2013, 17:38:46 »
Moja opinia o pracy ND przy u3:












I to tyle. -_-

Offline Carmen

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 365
  • Reputacja: 29
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 06, 2013, 17:41:47 »
Moja opinia o pracy ND przy u3:












I to tyle. -_-

W sensie, że nic nie zrobili i tej pracy nie było, prawda? Bo nie za bardzo zrozumiałam. :P

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Podsumowanie pracy ND nad Unchated 3 w 2012 roku
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 06, 2013, 20:52:42 »
Ja to rozumiem jako totalny rozpiździaj :D