Autor Wątek: System reputacji/karmy użytkowników  (Przeczytany 15021 razy)

Offline Alt

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1622
  • Reputacja: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ojciec Dyktator
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted
System reputacji/karmy użytkowników
« dnia: Grudzień 06, 2011, 01:43:42 »
Na forum wprowadziliśmy system reputacji dla użytkowników. Od teraz gdy będziesz chciał(a) np. podziękować komuś za pomoc, za fajnego posta itp. to będziesz mógł(a) dodać Karmę temu użytkownikowi. Oczywiście działa to również w drugą stronę, jeśli któryś użytkownik podpadnie ci możesz odjąć Karmę. System wygląda następująco:



Offline robak

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 654
  • Reputacja: 16
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eddy Raja!
    • Zobacz profil
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2012, 14:41:46 »
Już minusa zarobiłem tylko nie wiem za co od zebry.  ;)

Offline Alt

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1622
  • Reputacja: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ojciec Dyktator
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2012, 15:12:38 »
Ja też zarobiłem minusa..ciekawe od kogo :o

Zebra

  • Gość
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2012, 15:31:09 »
robak, a ja napisałem wyjasnienie :)

Offline el-lo

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1140
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • It's only one UNITED
    • Zobacz profil
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2012, 16:36:00 »
Alt - powinniśmy wprowadzić aby + i - od osób których średnia plusów i minusów przeważa na niekorzyść nie będą widoczne ;)


Offline ww200

  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1479
  • Reputacja: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dominus vitae necisque
    • Zobacz profil
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 31, 2012, 17:09:16 »
Akurat tu Alt dostałeś od robaka,za to że obraziłeś U3 ;D

Offline Alt

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1622
  • Reputacja: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ojciec Dyktator
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 31, 2012, 19:42:26 »
Ja wiem od kogo i za co hehe  ;D

Offline robak

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 654
  • Reputacja: 16
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eddy Raja!
    • Zobacz profil
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 05, 2012, 23:19:08 »
Alteran przydał by się jeszcze status ostrzeżeń dla użytkowników forum. Taki jaki mają na forum ligi.

Zebra

  • Gość
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 06, 2012, 16:20:26 »
ja dostałem minusa bo komuś dałem, mega lol

Offline DonCerber

  • Hall of Fame
  • Level Platinium
  • *
  • Wiadomości: 2525
  • Reputacja: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 06, 2012, 17:40:50 »
Alteran przydał by się jeszcze status ostrzeżeń dla użytkowników forum. Taki jaki mają na forum ligi.
wystarczy sie pilnowac :p narazie jest kultura wiec nie widze sensu...
a jak ktos sie wylamie to pewnie zostanie exmitowany do zimnych krajow ;)
wiec szanujmy innych to inni tez nas beda szanoawc ;)

Offline Ted

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1643
  • Reputacja: 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Portalu UNCHARTED.pl
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted.pl
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 09, 2012, 12:06:47 »
Na tamtym forum jest więcej emocji związanych z ligą, a u nas przecież jest spokojnie więc wystarczy karma ;).

Offline el-lo

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1140
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • It's only one UNITED
    • Zobacz profil
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 09, 2012, 14:07:37 »
ja dostałem minusa bo komuś dałem, mega lol

Dosałeś minusa, bo powiedziałeś, że ja kłamię, a mówiłem prawdę? Mega lol?


Woochi

  • Gość
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 13, 2012, 20:24:43 »
Gdzie mogę sprawdzić, kto i za co dał mi minusa tudzież plusa?

Offline Ted

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1643
  • Reputacja: 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Portalu UNCHARTED.pl
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted.pl
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 13, 2012, 20:27:09 »
Wejdź w profil użytkownika i na dole masz hasła bodajże "Kto zmienił moją karmę"  ;)

Woochi

  • Gość
Odp: System reputacji/karmy użytkowników
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 13, 2012, 21:30:26 »
Cytuj
kłóci się z innymi i gada jakies głupoty ze fifa nie jest fajn
Zebra

Dawno się tak nie uśmiałem  ;D

Przydałyby się tu jakieś ograniczenia wiekowe co do możliwości wystawiania opinii. Za niedługo dostanę minusa za to, że mam o jedno "o" za dużo w nicku  :P

Jak na razie śmiech na sali.