Rejestracja - potwierdzenie regulaminu

1. Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.
2. Korzystający z forum użytkownicy powinni pamiętać o przestrzeganiu ogólnie przyjętych zasad etycznych!
3. Tworząc temat pamiętaj aby nadać mu odpowiedni tytuł, tematy typu PROSZĘ O POMOC albo Mam problem itp… będą od razu zamykane przez moderatorów.

4. Szczególnie należy unikać:
- wysyłania wiadomości, które zawierają wyrażenia, treści bądź jakiekolwiek inne materiały, uznane powszechnie za obraźliwe, wulgarne, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia (np. religijne), itp.;
- wyrażania się publicznie w sposób wulgarny wobec innych użytkowników;
- załatwiania na forum swoich prywatnych spraw (do tego służą np. wiadomości prywatne – PW);
- wywoływania konfliktów burzących przyjazną atmosferę na forum;
- zbędnych komentarzy, pisząc takowe przeglądający traci czas na czytanie niepotrzebnego tekstu, nic nie wprowadzającego do tematu;
- ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora;
- PISANIA DUŻYMI LITERAMI – nie musisz wrzeszczeć
- powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych. Wystarczy, że napiszesz swoją wiadomość raz, zainteresowane osoby na pewno ją przeczytają
Przy pisaniu na forum należy pamiętać o tym, że:

5. Udzielając się w rozpoczętej dyskusji, należy trzymać się z góry narzuconego tematu.
Staraj się jasno przedstawiać swój problem, tak żeby inni byli w stanie zrozumieć o co ci chodzi. Jeśli będziesz pisał niezrozumiale, chaotycznie i do tego z błędami, zmniejsza to szansę uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie.
Zanim zapytasz – poszukaj, używając odpowiedniej funkcji. Możliwe, że już wcześniej ktoś zadał pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi. Pewne pytania pojawiają się wielokrotnie na forum.
6. Sygnaturki (podpisy):
- nie może zawierać tekstów niecenzuralnych i mogących obrazić daną osobą bądź grupę osób.

7. ShoutBox – SB):
- na SB obowiązuje taki sam regulamin jak na forum, a dodatkowo:
- nie można podawać linków w obojętnie jakiej postaci, jedyny wyjątek to link w celu wskazania tematu o którym toczy się rozmowa na SB
- przesadne używanie emotek,
- nie rozwiązujemy problemów na SB od tego jest forum,
- zakaz spamowania i wyrażania się w sposób nieetyczny.

Nieprzestrzeganie powyższych ustaleń odnośnie SB będzie prowadzić do:
- tymczasowego zakazu pisania
- tymczasowego braku dostępu do SB
- całkowity zakaz na SB
- BANicja na forum

8. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie,BAN. W rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum bez upomnienia.
- wykaże brak kultury tzn. obrazi innego usera, używa wulgarnego słownictwa itp.
- ma więcej niż 1 nick na forum (na forum można mieć tylko 1 nick!) jeżeli ktoś założy drugi, wcześniej czy później jest to wychwytywane przez moderatorów.

9. Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczoną przez Użytkowników forum.

10. Nieprzestrzeganie zasad obowiązujących na forum prowadzi do edycji/usunięcia/zamknięcia danego postu/tematu bądź czasowego lub stałego uniemożliwienia dostępu do forum użytkownikowi (w wyjątkowych sytuacjach).

Administracja Forum www.UNCHARTED.pl