Takie modele moim zdaniem są przez splitscreen'a i obsługę 3D. Pamiętam że w becie była duża różnica w grafice jak się grało na splicie a jak normalnie, ludzie strasznie na to narzekali więc prawdopodobnie ND pogorszyło trochę grafikę żeby zamaskować tą różnice bo jak teraz na splicie grywam to modele się nie różnią w ogóle a w becie gdy uruchomiło się grę na dwóch to modele postaci wyglądały tak jak teraz cały czas wyglądają.
Nie używam też pustynnego Drake'a troche przez jego brak szczegółów ale głównie przez brak je...nej fizyki szalika już mogli nie dawać mu tego szalika, bo tak nie dość że obcięli szalikowi "frendzle" to jeszcze wygląda jakby był sklejony z jego koszulką
. Ogólnie im bardziej się przyglądam modelą tym gorzej mi się gra, żadna skórka nie ma fizyki ubrania, zamiast się uginać i gnieść ciuchy się rozszerzają
Co by nie kuło w oczy gdyby nie to że rozszerzają się też bronie(nie chodzi mi o te których używamy, niektóre ciuchy mają dodatkowe kabury i w nich też są bronie jako element ubrania), plecaki i noże co już wygląda komicznie.