Autor Wątek: Jak powinno wyglądać Multi w U4?  (Przeczytany 17229 razy)

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 08, 2014, 11:06:42 »
Aha jeszcze jedno - multi powinien być dostępny dopiero po zdobyciu trofeum podobnym do Platyny w U3, (no może wystarczy hard zamiast crushing) - ja dopiero po zdobyciu części trofeów nabrałam umiejętności, dzięki którym mogę spokojnie pograć w deathmatch :)
No to trochę kiepski pomysł. Wiele osób kupiło U3 między innymi dlatego, że zapowiadał się świetny multi i właściwie tylko w niego grali.
Poza tym to My sami musimy wiedzieć, czy do czegoś się nadajemy, czy też nie. Zauważyłem też, że w grach nie ma czegoś takiego jak skill od urodzenia. Po prostu musi sporo naparzać w daną grę, aby wejść w jakąś wprawę, odkryć kilka bugów i tricków, żeby zacząć dominować. Sama zobaczyłabyś to, gdybyś pograła ze 2-3 miechy codziennie po 3h tylko w multi danej gry. Tak samo jest z poziomami trudności w grach. Możesz kompletnie czegoś nie ogarniać, ale jak się nie "poddasz" to za którymś tam razem w końcu przejdziesz dany tryb.

Offline Sebek17

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1027
  • Reputacja: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Moje gameplaye, unboxingi,poradniki na youtube
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 08, 2014, 11:47:18 »
No Marcin nie zawsze jest tak, że trzeba dużo pograć aby ogarniać. Bo niektórzy mogą mieć po 100 000 tys kili ale i 150 000 śmierci. Jednak jakieś umiejętności typu refleks  trzeba mieć :D

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 08, 2014, 11:50:38 »
No Marcin nie zawsze jest tak, że trzeba dużo pograć aby ogarniać. Bo niektórzy mogą mieć po 100 000 tys kili ale i 150 000 śmierci. Jednak jakieś umiejętności typu refleks  trzeba mieć :D
No to spójrz na mnie. Ani refleksu, ani skill'a, a jakimś tam w tym TOP 20 unchartedleague ostatniego byłem.

Offline ww200

  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1479
  • Reputacja: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dominus vitae necisque
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 08, 2014, 13:48:45 »
Ale tylko ostatniego i w jakimś tam :P

Offline Sebek17

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1027
  • Reputacja: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Moje gameplaye, unboxingi,poradniki na youtube
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 08, 2014, 14:46:02 »
Jak 0 refleksu? Strzelasz jak zobaczysz wroga. Niektórzy nawet tego nie robią xd

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 08, 2014, 22:44:54 »
Ale tylko ostatniego i w jakimś tam :P
No dokładnie XD
Jak 0 refleksu? Strzelasz jak zobaczysz wroga. Niektórzy nawet tego nie robią xd
Sebek jesteś moim teammatsem to jasne, że nie przyznasz się do gry w jednej drużynie z lamusem i nieogarem.

Offline Sebek17

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1027
  • Reputacja: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Moje gameplaye, unboxingi,poradniki na youtube
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 08, 2014, 23:23:24 »
No fakt. Nie przyznam się, że gram w drużynie z ogarem i spoko graczem : / xd ale starczy tego, bo jak zawsze dzięki mnie temat zbacza z kursu :D

Offline nikita8

  • Level 5
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Kobieta
  • Freedom is just another word4nothing left to lose
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 15, 2014, 06:31:49 »
Aha jeszcze jedno - multi powinien być dostępny dopiero po zdobyciu trofeum podobnym do Platyny w U3, (no może wystarczy hard zamiast crushing) - ja dopiero po zdobyciu części trofeów nabrałam umiejętności, dzięki którym mogę spokojnie pograć w deathmatch :)
No to trochę kiepski pomysł. Wiele osób kupiło U3 między innymi dlatego, że zapowiadał się świetny multi i właściwie tylko w niego grali.
Poza tym to My sami musimy wiedzieć, czy do czegoś się nadajemy, czy też nie. Zauważyłem też, że w grach nie ma czegoś takiego jak skill od urodzenia. Po prostu musi sporo naparzać w daną grę, aby wejść w jakąś wprawę, odkryć kilka bugów i tricków, żeby zacząć dominować. Sama zobaczyłabyś to, gdybyś pograła ze 2-3 miechy codziennie po 3h tylko w multi danej gry. Tak samo jest z poziomami trudności w grach. Możesz kompletnie czegoś nie ogarniać, ale jak się nie "poddasz" to za którymś tam razem w końcu przejdziesz dany tryb.

2-3 miechy po 3h dziennie? Gram od 7 miesięcy po 3-20 godzin :P Przed pracą, po pracy, całe weekendy, jakbym mogła to i w pracy bym grała... Ale to mój pierwszy multi więc sporo było do ogarnięcia.  Jednak trofea też pomogły. Choć mam problem z granatami - odruchowo uciekam zamiast odrzucać, ale i na to jest trofka, więc się w końcu nauczę :)

Przegrać to żaden wstyd - powiedział frajer, który miał szansę wygrać.

Offline ww200

  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1479
  • Reputacja: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dominus vitae necisque
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 15, 2014, 08:21:33 »
Widzisz Marcinku,wyskoczyłeś z tymi paroma miesiącami i nędznymi trzema godzinami :P .Jak widać,koleżanka należy do ludu pracującego który składa się z ludzi wytrzymałych i zdeterminowanych do których mam zaszczyt należeć :D .Powracając do tematu wyglądu multi U4,po ostatniej próbie zagrania w multi U3 które zakończyło się klęską przypomniał mi się jeden problem który mnie denerwował.Chodzi o wielkość a w zasadzie jej brak,jeśli kiedyś będę miał U4 chociaż szanse są nikłe bo dla mnie grywalność tej serii skończyło się na U2,to chciałbym aby mapy były większe.Niestety obecne mapki kojarzą mi się z podwórkiem po którym biega w amoku grupka dzieciaków ze starszymi którzy piją w czasie gry :D .

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 15, 2014, 09:51:46 »
Jezu przecież nikomu nie każę tyle grać. Chodziło mi tylko o to, że tutaj nie potrzebne są jakieś super umiejętności pro gamerskie żeby dobrze grać. Wystarczy spędzać sporo czasu przy tej grze aż w końcu robi się z nas taki automat, który podczas gry momentami nawet nie myśli co robi.

Offline ww200

  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1479
  • Reputacja: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dominus vitae necisque
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 15, 2014, 10:45:53 »
Ech,następny bez poczucia humoru >:(

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 15, 2014, 12:23:53 »
Ech,następny bez poczucia humoru >:(
Uczyłem się od Przemka XD

Offline nikita8

  • Level 5
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Kobieta
  • Freedom is just another word4nothing left to lose
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 15, 2014, 18:09:17 »
Chodzi o wielkość a w zasadzie jej brak,jeśli kiedyś będę miał U4 chociaż szanse są nikłe bo dla mnie grywalność tej serii skończyło się na U2,to chciałbym aby mapy były większe.Niestety obecne mapki kojarzą mi się z podwórkiem po którym biega w amoku grupka dzieciaków ze starszymi którzy piją w czasie gry :D .

O widzisz i tutaj się z Tobą nie zgodzę! Wg mnie mapki były optymalne do tego typu gry. Chyba, że odrodzenie byłoby blisko miejsc gdzie coś się dzieje (mówię tutaj o plunder i team objective), bo cholery bym dostała biegając co chwilę przez parę minut aby spotkać innego gracza. Może w Deathmach rzeczywiście mogłyby być większe - pozostaje rozważyć różne mapy lub ich rozszerzanie w zależności od typu gry.
Można być za to wprowadzić możliwość głębszego schowania za osłoną - tak by snajper nas nie widział, kosztem np. ograniczenia widzenia tego co za osłoną.
Przegrać to żaden wstyd - powiedział frajer, który miał szansę wygrać.

Offline plampa97

  • Moderator
  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1560
  • Reputacja: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mia San Mia
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 25, 2015, 18:52:56 »
Ja wolałbym powrotu do U2 :D.

Również wolałbym takiego powrotu, chociaż nie do końca... Na pewno liczę na większą prostotę i przedewszystkim by każdy zaczynał z tą samą bronią. Dla mnie też granie w multi przeciwko prawdziwym graczom powinno być identyczne jak w kampanii przeciwko botom. W u2 granie było prawie identyczne, bronie strzelały tak samo, fizyka gry była podobna, w u3 niestety nie (dla przykładu: w kampani nie było sprintu a w multi go zrobili, kal w kampanii strzelał normalnie, w multi już nie). Pomijam mikrotransakcje których mam nadzieje, że będzie jak najmniej. Wszelkie dopalacze mogą być. Medalowe kopy tylko pod warunkiem, że lepiej to rozwiążą i nie będą pierwszorzędnie decydować o umiejętnościach gracza. Nie mam również nic do ubioru postaci, emblematów, itp - tego może być jak najwięcej ;)

Poruszę również kwestie map i trybów. Mapy mogą być podobnej wielkości, co do trybów jeśli na mapach było by to możliwe nie pogardziłbym rodzajem Starcia Drużyn 6vs6, a tak to raczej jest w porządku :)

Offline Alt

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1622
  • Reputacja: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ojciec Dyktator
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 18, 2015, 12:10:43 »
Fajnie gdyby w multi dodali pojazdy, urozmaiciło by to trochę rozgrywkę :)